Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Překlad názvu: Creation of markerting communication within the business plan of the new created e-shop
Autoři: Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; e-mailing; hloubkový rozhovor; ohnisková skupina; podpora prodeje; PPC reklama; SEO; sociální sítě; email; focus group; in-depth interview; PPC advertising; questionnaire; sales support; SEO; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/97795

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379345


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet