Original title:
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Translated title:
Proposal of the improvement of customer satisfaction with support centre
Authors:
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (referee) ; Bartes, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
The Master’s thesis is focused on the customer satisfaction with support centre of the company Zebra Technologies. Based on analysis of the current state is selected critical site to be resolved by available resources. The Master’s thesis proposes possible approaches to solving this critical site based on the theoretical basics of quality management in enterprises.
Keywords:
Customer satisfaction; Customer satisfaction survey; Quality; Support centre; Jakost; Průzkum spokojenosti zákazníků; Spokojenost zákazníků; Zákaznické centrum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81867