Original title:
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Translated title:
Development of Business Activitiesof Company Ideal Media s.r.o.
Authors:
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
This diploma thesis deals with the development of the business activities of Ideal Media. It operates in the e-business market. Based on the theoretical knowledge, the analysis of the external and internal environment will be carried out in this work. The reason is to assess the current market situation and the company. The result of the work is to provide suggestions and recommendations for the development of the company's business activities.
Keywords:
analysis; B2B; B2C; business; business model; company; Customers; development; e-business; e-commerce; service; SWOT analysis; analýza; B2B; B2C; elektronické obchodování; elektronické podnikání; obchod; obchodní model; rozvoj; služby; společnost; SWOT analýza; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81506