Original title:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Translated title:
Proposal for Improving of Marketing Communication of selected Company
Authors:
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Teoretická část této práce shromažďuje poznatky z oblasti marketingového mixu, který je pak dále zaměřen na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Praktická část pak poskytuje analýzu komunikačního mixu této společnosti. Cílem diplomové práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit tak návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
This diploma thesis focuses on marketing communication of selected company. Theoretical part of this thesis contains general basis of marketing mix which is pursuated to propagation and communication mix tools. Practical part provides analysis the communication mix of selected company. The aim of diploma thesis is to valorize theoretical knowledge together with practical analysis and define the recommendations to improve the marketing communication.
Keywords:
communication mix; customer; marketing communication; promotion; questionnaire; services; dotazník; komunikační mix; marketingová komunikace; propagace; služby; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81257