Název: Role koordinace kreslení a psaní ve vývoji ke školní zralosti
Překlad názvu: Role of coordination between drawing and writing in the development toward school readiness
Autoři: Kylarová, Helena ; Klusák, Miroslav (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ikonicita; Jiráskův test školní zralosti; kvaziikonicita; myšlenkové operace; psací písmo; Předškolní věk; transverzální výzkum; cross-sectional research; iconicity; looped writing; mental operation; Preschool age; quazi-iconicity; test of school readiness

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/96351

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375599


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-28, naposledy upraven 2018-05-28.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet