Název: Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Překlad názvu: Consumers' perception of the Fair Trade mark
Autoři: HOLAROVÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Fair Trade; Globální Jih; obchod; produkty; spotřebitel; udržitelný; značka; brand; consumer; Fair Trade; Global South; producer; products; store; sustainable
Citace: HOLAROVÁ, Kristýna. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50049

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375390


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet