Název: Zraková paměť jako determinant rozvoje komunikačních kompetencí k učení u žáků se sluchovým postižením
Překlad názvu: Visual Memory as a Determinant of Communicative and Learning Competencies in Pupils with Hearning Impairment
Autoři: Kotvová, Miroslava
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hiskey-Nebraska Test of Learning Aptitude; kompenzační mechanismus; kompetence k učení; komunikační kompetence; pozornost; WISC-III; zraková paměť; žák se sluchovým postižením; attention; communicative competencies; compensatory mechanism; Hiskey-Nebraska Test of Learning Aptitude; learning competencies; pupil with hearing impairment; visual memory; WISC-III

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/96085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375045


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet