Original title:
Konkurenční strategie firmy
Translated title:
Firm's Competitive Strategy
Authors:
Marková, Lenka ; Jelínková, Martina (referee) ; Breinek, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie středně velké firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se výrobou a prodejem elektromotorů. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje vize firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci
The diploma thesis is focused on creation of competitive strategy of medium size firm. It analyzes current status of a company, which is specialized in the manufacture and sale of electric motors. The thesis investigates impal of external eviroment on the firm and it also analyses internal enviroment. The thesis defines strategic targets, contains proposal of competitive strategy of the company and time of its implementation.
Keywords:
competition; competition strategy; strategic analyses; Strategy; konkurence; konkurenční strategie; konkurenční výhoda; Strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/71650