Název:
Konkurenční strategie firmy
Překlad názvu:
Firm's Competitive Strategy
Autoři:
Marková, Lenka ; Jelínková, Martina (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie středně velké firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se výrobou a prodejem elektromotorů. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje vize firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci
The diploma thesis is focused on creation of competitive strategy of medium size firm. It analyzes current status of a company, which is specialized in the manufacture and sale of electric motors. The thesis investigates impal of external eviroment on the firm and it also analyses internal enviroment. The thesis defines strategic targets, contains proposal of competitive strategy of the company and time of its implementation.
Klíčová slova:
konkurence; konkurenční strategie; konkurenční výhoda; Strategie; competition; competition strategy; strategic analyses; Strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/71650