Název: Využití internetových influencerů jako nástroj marketingu
Překlad názvu: Online influencer marketing
Autoři: Ehrenbergerová, Nicole ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blogy; influencer; influencer marketing; Instagram; nová média; názoroví vůdci; sociální sítě; YouTube; blogs; Influencer; influencer marketing; Instagram; new media; opinion leaders; social networks; YouTube

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94602

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372734


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet