Název: Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Překlad názvu: A customer oriented marketing of construction company
Autoři: Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace; Marketingová komunikace ve stavebnictví; Mystery shopping.; Porterova analýza; SLEPT analýza; Marketing communication; Marketing communication in construction; Mystery shopping.; Porters Five Forces analysis; SLEPT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70478

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-371929


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet