Original title:
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Translated title:
A customer oriented marketing of construction company
Authors:
Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost UniPi. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní plán marketingové komunikace na následující rok.
This diploma thesis deals with issues of marketing communication in a construction company. Theroretical basis is then applied to a certain construction company which is UniPi.technology. The thesis includes strenhths and weaknesses of the company and a specific marketing communication plan for the following year.
Keywords:
Marketing communication; Marketing communication in construction; Mystery shopping.; Porters Five Forces analysis; SLEPT analysis; Marketingová komunikace; Marketingová komunikace ve stavebnictví; Mystery shopping.; Porterova analýza; SLEPT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/70478