Název: Srovnání silných a slabých stránek mezi sponzorováním sportu a tradiční reklamy ve sportu
Překlad názvu: Comparison of benefits and drawbacks of sport sponsorship as opposed to traditional advertising
Autoři: Belovski, Sašo ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Foret, Miroslav (oponent) ; Ševčík, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Komunikace; Marketing; Reklama; Sponzorství; Advertising; Communication; Marketing; Sponsorship

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/93482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-370310


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-12-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet