Název: Pohled generace Y na společenskou odpovědnost jako součást značky zaměstnavatele
Překlad názvu: The Generation Y View on Corporate Social Responsibility as a Part of Employer Branding
Autoři: Štorková, Eva ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: značka zaměstnavatele|společenská odpovědnost firem|CSR|teorie stakeholderů|atraktivita zaměstnavatele|generace Y|personální marketing|personální činnosti; employer branding|corporate social responsibility|CSR|stakeholder theory|generation Y|HR marketing|HR activities|employer's attractiveness

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/93221

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-370048


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-12-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet