Original title: Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy
Translated title: The influence of economic factors on the marketing activity of selected company
Authors: ČAPKOVÁ, Aneta
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: inflation; marketing cost; PEST analyses; unemployment; value added tax; daně; hrubý domácí produkt; inflace; marketing; nezaměstnanost; PEST analýza; příjmy a výdaje domácností
Citation: ČAPKOVÁ, Aneta. Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46894

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367492


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-10-30, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share