Název: Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy
Překlad názvu: The influence of economic factors on the marketing activity of selected company
Autoři: ČAPKOVÁ, Aneta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: daně; hrubý domácí produkt; inflace; marketing; nezaměstnanost; PEST analýza; příjmy a výdaje domácností; inflation; marketing cost; PEST analyses; unemployment; value added tax
Citace: ČAPKOVÁ, Aneta. Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46894

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet