Název:
Úloha kameramana v hraném filmu
Překlad názvu:
Director of photography and his objectives
Autoři:
Adam, Daniel ; KOBLOVSKÝ, Petr (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Účelem této práce je prozkoumat metody a možnosti kameramana především při práci na hraném filmu. Snaží se definovat kameramanské výrazové prostředky a postupy provázející jeho tvorbu od přípravy po dokončení snímku. Zamýšlí se nad postavením kamery a jejím vlivem na kvalitu celého filmu.The main purpose of this thesis is to focus on methods and potentials of a director of photography when working on a feature. It tries to define cinematographer's tools and approaches in the course of making a fiction film from early pre-production to final postproduction. It contemplates the role of movie photography and how it effects the overall movie quality.
Klíčová slova:
barva ve filmu; filmová technika; filmové žánry; filmový obraz; práce kameramana; světlo ve filmu; výrazové umělecké prostředky
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9931