Název: Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání žáků s mentálním postižením
Překlad názvu: Attitudes of primary school teachers to inclusive education of children with mental disabilities
Autoři: Michálková, Barbora ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluze; integrace; mentální postižení; pedagogicko-psychologická poradna; speciálně pedagogické centrum; vzdělávání; škola; education; inclusion; integration; mental disability; pedagogical-psychological counseling center; school; special pedagogical center

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/90901

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-365497


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-04, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet