Original title: Práce začínajícího asistenta pedagoga u žáka s odlišným mateřským jazykem
Translated title: Role of a beggining pedagogical assistent of an immigrant children in a class in primary school
Authors: Machová, Sára ; Horáčková, Klára (advisor) ; Kargerová, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: autonomy; competences; conceptual learning; cooperation; Culture-free methods; immigrant student; inclusive environment; pedagogical assistant; personality; prejudice; special needs; asistent pedagoga; autonomie; inkluzivní vzdělávání; kompetence; Kulturně nezatížené metody; osobnost; pojmové vyučování; předsudky; specifické potřeby; spolupráce; žák s odlišným mateřským jazykem

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/90405

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-365002


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-10-04, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share