Název: Komponentní systém pro herní grafický engine
Překlad názvu: Graphic Engine Based on Entity Component System
Autoři: Polášek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: C++; Data-oriented design; ECS; Entitní systém; Entity-Component-System; Komponentní systém; Kompozice; Návrh her; Paralelismus; C++; Component system; Composition; Data-oriented design; ECS; Entity-component system; Entity-component-system; Game design; Parallelism

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-31, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet