Original title: 3D herní svět v OpenGL
Translated title: 3D Game World in OpenGL
Authors: Buchta, David ; Lysek, Tomáš (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: 3D game world; animated skybox; cascaded shadow maps; indirect drawing; OpenGL; physically based sky; shadow mapping; spatial indexing; SSAO; terrain; tesselation; 3D herní svět; animovaný skybox; dělení prostoru; fyzikální simulace oblohy; kaskádové stínové mapy; nepřímé vykreslování; OpenGL; SSAO; stínové mapy; terén; teselace

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/69566

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363872


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-08-31, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share