Název: 3D herní svět v OpenGL
Překlad názvu: 3D Game World in OpenGL
Autoři: Buchta, David ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3D herní svět; animovaný skybox; dělení prostoru; fyzikální simulace oblohy; kaskádové stínové mapy; nepřímé vykreslování; OpenGL; SSAO; stínové mapy; terén; teselace; 3D game world; animated skybox; cascaded shadow maps; indirect drawing; OpenGL; physically based sky; shadow mapping; spatial indexing; SSAO; terrain; tesselation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69566

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363872


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-31, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet