Název:
Využití projekčních systémů společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě
Překlad názvu:
Use of LumiTRIX projection systems in OOH advertising
Autoři:
Nováček, Jiří ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brus, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je prozkoumat možnosti využití projekčních systému společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě. První kapitola je věnována postavení venkovní reklamy v rámci reklamy a marketingu obecně a dále historii, formátům a současným trendům ve venkovní (OOH) reklamě. Druhá kapitola je věnována videomappingu obecně a dále projekčním systémům společnosti LumiTRIX. Předmětem třetí kapitoly je vlastní výzkum. Možnosti využití projekčních systémů LumiTRIX jsou zde zkoumány pomocí individuálních hloubkových rozhovorů se zástupci českých firem, pohybujících se ve venkovní (OOH) reklamě. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že projekční systémy společnosti LumiTRIX použít ve venkovní reklamě lze. Z výzkumu navíc vyplývá, že projektor LumiTRIX Typhoon může efektivně sloužit jako náhrada technologie zvané "dynamický backlight".The aim of this thesis is to explore the possibilities of using the LumiTRIX projection systems in outdoor (OOH) advertising. The first chapter is devoted to the position of outdoor advertising in advertising and marketing in general and to the history, formats and current trends of OOH advertising. The second chapter is dedicated to video mapping and LumiTRIX projection systems. The research can be found then in the third chapter. The possibilities of using LumiTRIX projection systems are explored here by means of individual in-depth interviews with representatives of Czech OOH advertising companies. The research proves that LumiTRIX projection systems can be very well used in outdoor advertising. The research also shows that the LumiTRIX Typhoon projector can be effectively used as a replacement for a "dynamic backlight" technology.
Klíčová slova:
LumiTRIX; OOH reklama; projekční mapping; venkovní reklama; video mapping; videomapping; LumiTRIX; OOH advertising; projection mapping; video mapping; videomapping
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69504