Název: Klíč k úspěchu českých firem
Překlad názvu: The key to success of Czech companies
Autoři: Pavlíčková, Klára ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; obrat; ocenění; podnikatel; podíl na trhu; počet zaměstnanců; zisk; úspěch; award; brand value; entrepreneur; market share; number of empoloyees; profit; success; turnover

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69075

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361583


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet