Název: Vědomá a podvědomá reakce zákazníka na marketingové sdělení
Překlad názvu: Conscious and subconscious response of customer to marketing communication
Autoři: Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Eye-tracking; Lidský mozek; Neuromarketing; Reklamní stimuly; Spotřební chování; Vědomá a podvědomá reakce; Advertising incentives; Conscious and subconscious response; Consumer behavior; Eye-tracking; Human brain; Neuromarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361490


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet