Název: Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Překlad názvu: Influence of celebrity endorsement on consumer behaviour of youth
Autoři: Veis, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; referenční skupina; spotřebitel; celebrity; consumer; reference group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69988

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361386


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet