Název: Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi
Překlad názvu: Analysis of social media as a marketing tool for Prague companies focusing on the sale of clothing and footwear
Autoři: Duong, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; celebrity marketing; Facebook; Instagram; marketing; sociální sítě; Twitter; Youtube; Brand building; Facebook; Instagram; Marketing; Social media; social media marketing; Twitter; Youtube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69573

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361091


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet