TY - THES TI - Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi TT - Analysis of social media as a marketing tool for Prague companies focusing on the sale of clothing and footwear AU - Duong, David AB - The aim of this thesis is to provide an analysis of use of social media as a marketing tool, and epsecially to find out, how an average Prague-based company focusing on the sale of clothes and footwear operates on social media. Furthemore, I evaluate online presence of these companies on social media and how they communicate with their customer base. This thesis reacts to a huge rise in popularity of social media and their use to build a brand. My target group are Prague-based companies focusing on the sale of clothes and footwear. I chose this field as I wanted to study a field that is very diversified. My findings can serve as information on the current competitive environment in the field and region in question as well as to help companies to catch up with their competition. AB - Cílem této práce je provést analýzu využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje, zejména pak zjistit, jak na sociálních sítích operuje průměrná společnost podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi. Dále zjišťuji, jaká je internetová přítomnost firem na sociálních sítích a jak tyto firmy komunikují se svými zákazníky. Tato práce reaguje na vysoký nárůst popularity sociálních sítí a jejich využití k budování značky. Jako cílovou skupinu jsem si vybral společnosti podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi, jelikož jsem chtěl provést studii o oboru, který je právě v Praze velice diverzifikovaný. Mé závěry mohou sloužit jako informace o současném konkurenčním prostředí v daném oboru v daném regionu a také jako návod, jak předčit konkurenci či jak se vyrovnat konkurenci v online aktivitách. UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361091 UR - http://www.vse.cz/vskp/eid/69573 A2 - Kubálková, Markéta A2 - Topolová, Ivana LA - cze KW - Social media KW - Instagram KW - marketing KW - Twitter KW - Youtube KW - Brand building KW - celebrity marketing KW - sociální sítě KW - Facebook KW - Marketing KW - social media marketing KW - budování značky PY - 2017 PB - Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3, http://www.vse.cz ER -