Název:
Analýza masmediální komunikace na trhu letecké dopravy
Překlad názvu:
Analysis of mass media communication on air transport market
Autoři:
Pešová, Kamila ; Gunina, Daria (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce v teoretické části popisuje masmediální komunikaci a jednotlivé typy masmédií, přičemž se nejvíce zaměřuje na televizní reklamu, která je v této práci klíčová. Dále je zde definována marketingová komunikace služeb, letecký trh a letecké společnosti, jejichž data jsou popisována v praktické části. V praktické části jsou zpracovávány data za roky 2010-2016. Práce se zaměřuje na analýzu časových řad, popisuje vývoj časování reklam v rámci rozložení reklam během jednotlivých let a v rámci rozložení během dne a snaží se zachytit vývoj délky reklamního spotu.Bachelor thesis in the theoretical part describes mass media communication and individual types of mass media, with the most focus on television advertising, which is key in this work. There is also defined marketing communication services, air market and airlines whose data are described in the practical part. In the practical part are processed data for 2010-2016. The work focuses on time series analysis, describes the development of ad timing within ad layout during individual years and within daytime layouts, and attempts to capture the evolution of ad slot length.
Klíčová slova:
letecká doprava; masová média; reklama; televize; advertising; air transport; mass media; television
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71272