Název: Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Překlad názvu: Analysis of online promotion tools used during launch of the new hotel
Autoři: Kotnová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: butikový hotel; cestovní ruch; Google Analytics; luxury hotel; online marketingové nástroje; průzkum trhu; boutique hotel; Google Analytics; luxury hotel; market research; online marketing tools; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71163

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360820


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet