Název: Zobrazení negativních emocí a jejich vliv na vnímání reklamního sdělení
Překlad názvu: Display negative emotions and their impact on the perception of advertising messages
Autoři: Pištěková, Karolína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Emoce; Eye tracking; Neuromarketing; Reklamní sdělení; Advertising message; Emotions; Eye tracking; Neuromarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71230

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360794


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet