Název:
Hodnocení pracovní motivace zaměstnanců v hotelnictví
Překlad názvu:
The Evaluation of Work Motivation of Employees in the Hospitality Industry
Autoři:
Krejčíková, Denisa ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zjistit úroveň pracovní motivace zaměstnanců vybraného hotelu v České republice. Oblast hotelnictví je specifická vysokou náročností na lidskou práci. Díky této náročnosti může motivovaný personál znamenat pro hotel významnou konkurenční výhodu. Cíle diplomové práce bylo dosaženo díky dotazníkovému šetření zkoumající názory a postoje zaměstnanců hotelu, řízeného rozhovoru s generálním manažerem, příběhů zaměstnanců a návrhu motivačního programu. Součástí práce je také SWOT analýza motivace v hotelu. Z dotazníkového šetření vyplývá nespokojenost zaměstnanců se mzdou, dobré vztahy s kolegy a stimulující efekt pouze některých poskytovaných benefitů. Generální manažer hotelu nejvíce zdůrazňuje poskytování zpětné vazby, uznání či ocenění a při splnění cílů i finanční odměny. Přínosem práce je navrhovaný motivační program, sestavený na základě individualizovaného Cafeteria systému nabízených benefitů.The aim of the Master Thesis is to determine level of motivation of employees of selected hotel in the Czech Republic. The hospitality industry is specific by high demands on human work. Due to these demands, motivated staff can be a significant competitive advantage to the hotel. The objective of the Master Thesis was achieved thank to the questionnaire survey exploring opinions and attitudes of the hotel staff, an interview with the general manager, stories of the employees and a draft of an incentive program. The Thesis also includes SWOT analysis of motivation in the hotel. The survey showed dissatisfaction of employees with wages, good relations with colleagues and stimulating effect of only a few of the provided benefits. General manager of the hotel emphasizes regular feedback, recognition and financial rewards if the goals are achieved. The benefit of the Thesis is the proposed incentive program based on the individualized Cafeteria system of the offered benefits.
Klíčová slova:
Benefity; Hotelnictví; Pracovní motivace; Stimulace; Hospitality; Incentives; Stimulation; Work motivation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71229