Název:
Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Překlad názvu:
The strategy of a service providing company
Autoři:
Zmeškalová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Posuzuje, zdali má firma v současném prostředí se stávajícími službami potenciál. Zkoumá její vnitřní, vnější a konkurenční prostředí. Na základě zjištěného stavu posuzuje marketingovou a finanční strategii společnosti a navrhuje opatření, která by měla firma realizovat za účelem dosažení jejích strategických cílů.This thesis focuses on the strategy of a real service providing company doing business in the Czech Republic. It investigates its potential on market by analysing company's internal and external environment as well as competition. Based on the results from the analysis, it provides an assessment of the marketing and financial strategy of the company and it also suggests actions that the company should implement in order to achieve its strategic goals.
Klíčová slova:
cílová skupina; konkurence; konkurenčí výhoda; strategie; zprostředkování služeb; competition; competitive advantage; providing services; strategy; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69300