Original title: Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Translated title: Consumer behaviour on the czech market of cola beverages with focus on three most popular brands
Authors: Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Krejčí, Eva (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: cola beverages; consumer behaviour; consumer decision making; marketing research; non-alcoholic beverages; kolové nápoje; marketingový výzkum; nealkoholické nápoje; rozhodování spotřebitele; spotřební chování

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70586

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360256


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-08-02, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share