Název:
Využití sociálních sítí v náboru zaměstnanců
Překlad názvu:
Use of social media in recruitment
Autoři:
Burgár, Stanislav ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o faktorech měnící trh práce a jednotlivých sociálních sítích ve vztahu na nábor zaměstnanců. Následně zkoumá možnosti sociálních sítí, jako je značka zaměstnavatele, vyhledávání pomocí sítí, nástroje inzerce a plán integrace sociálních sítí do firmy v souladu s její strategií. Shromážděná data jsou porovnána s vypracovanou analýzou zaměstnanosti, která zobrazuje přehled vývoje a současného stavu zaměstnanosti ve firmě a je zkoumána využitelnost sociálních sítí pro společnost Severomoravské vodovody a kanalizace a.s. v Ostravě. Následně je vypracovaný návrh pro využití sociálních sítí jak pro nábor zaměstnanců, tak budování značky zaměstnavatele. V závěru práce je navržená implementace sociálních sítí pro společnost Severomoravské vodovody a kanalizace a.s.The bachelor thesis discusses factores influencing a labour market and provides a descriptions of social medias. Afterwards it explores social media opportunities, such as employer branding, sourcing, advertising tools and social media implementation procedure planning in accordance with a company strategy. Gathered data are compared with an emplyoment analysis, which offers a overview of a development and current situation in the company. The thesis researches the applicability of social media in the company Severomoravské vodovody a kanalizace a.s. in Ostrava. Afterwards a plan is made for a utilization of social media for recruitment as well as for employer branding. In the end of the work is proposal for social media implementation in the company Severomoravské vodovody a kanalizace a.s.
Klíčová slova:
možnosti sociálních sítí; nábor zaměstnanců; sociální sítě; značka zaměstnavatele; employer branding; recruitment; social media; social medias possibilities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70051