Název:
Ocenění společnosti CHÂTEAU VALTICE - Vinné sklepy Valtice, a.s.
Překlad názvu:
The valuation of CHÂTEAU VALTICE - Vinné sklepy Valtice, a.s.
Autoři:
Novotný, Milan ; Krabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Chaloupka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je stanovení objektivizované hodnoty společnosti CHATEAU VALTICE Vinné sklepy Valtice, a.s. při zachování stávajícího konceptu podnikání k datu 31.12.2015. Práce je rozčleněna do několika tematických celků v souladu s ustálenou praxí oceňování v ČR. Nejprve je společnost představena a následně je zhodnoceno její finanční zdraví a konkurenční pozice na trhu. Ze strategické analýzy vychází prognóza tržního podílu a vývoje tržeb. Analýza a prognóza generátorů hodnoty pak slouží k sestavení finančního plánu, který tvoří osnovu ocenění metodou DCF equity, kterou doplňuje ocenění na základě tržního porovnání metodou odvětvových multiplikátorů a také ocenění substanční hodnotou.The aim of this diploma thesis is to determine the objectivized value of CHÂTEAU VALTICE Vinné sklepy Valtice, a.s. while maintaining its current business concept as of 31.12.2015. The thesis is divided into several thematic units in accordance with the es-tablished valuation practice in the Czech Republic. First, the company is introduced and its financial health and competitive position on the market are assessed. The forecast of market share and revenue growth is based on the results of Strategic Analysis. The anal-ysis and prognosis of value generators are then used to compile a financial plan that forms the basis for a DCF equity valuation, which is complemented by a market-based valuation through industry multipliers method and also by substance-based valuation.
Klíčová slova:
CHÂTEAU VALTICE Vinné sklepy Valtice, a.s; DCF equity; ocenění; odvětvové multiplikátory; tržní porovnání; víno; CHÂTEAU VALTICE Vinné sklepy Valtice, a.s; DCF equity; industry multipliers; market comparison; valuation; wine
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70291