Original title:
Marketingový plán kulturního projektu
Translated title:
Marketing plan of the culture project
Authors:
Urbánková, Lýdie ; Černá, Jitka (advisor) ; Trčková, Olga (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu kulturního projektu. Jejím cílem je sestavení marketingového plánu na rok 2018 a analýza specifik kulturního projektu z pohledu cestovního ruchu a prostředí internetu. Teoretická část popisuje teorii marketingového plánování s ohledem na specifika v kultuře a cestovního ruchu. Praktická část představuje vytvoření krátkodobého marketingového plánu projektu Skryté příběhy na rok 2018. Marketingový plán projektu zohledňuje aktuální potřeba projektu s ohledem na aktuální trendy s ohledem na specifika marketingových produktů, mobilní aplikace a webových stránek s digitální mapou. Analýzu mobilní aplikace a webových stránek prováděla autorka na základě vlastního průzkumu, analýzu chování uživatel v online a offline prostředí na základě dotazníkového šetření. Práce poskytuje konkrétní doporučení pro marketingový plán a popisuje specifika analyzovaných marketingových produktů. Závěry práce jsou podpořeny interview se zakladatelem projektu a expertním rozhovoremThe thesis deals with the topic of marketing planning of a cultural project. Its aim is to create a marketing plan for the year 2018 and to analyze the specifics of a cultural project from the viewpoint of tourism and internet background. The theoretical part describes the theory of marketing planning with the focus on the theory of specifics in culture and tourism. The practical part presents the creation of a short-term marketing plan for the project Skryte pribehy for the year 2018 The marketing plan of the project takes into consideration the current needs of the project with the focus on trends in product-marketing, mobile app and web-sites. The conclusions are supported by an interview with the founder of the project and expert interview.
Keywords:
culture marketing; marketing plan; mobile application; tourism marketing; marketing v cestovním ruchu; marketing v kultuře; marketingový plán; mobilní aplikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69615