TY - THES TI - Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři TT - Marketing use of Instagram in a real estate agency AU - Plocová, Kristýna AB - The bachelor thesis deals with the possibilities how real estate agencies can use the marketing potential of the Instagram social network to increase real estate sales and build customer relationships. The main aim of this work is to set general recommendations and suggestions based on evaluation of the applied marketing strategy of a particular real estate agency through Instagram. AB - Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu. UR - http://www.vse.cz/vskp/eid/69430 UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359314 A2 - Kubálková, Markéta A2 - Topolová, Ivana LA - cze KW - Instagram KW - marketing KW - sociální sítě KW - social networks KW - real estate agency KW - realitní kancelář PY - 2017 PB - Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3, http://www.vse.cz ER -