Název:
Faktory konkurenceschopnosti slevového portálu
Překlad názvu:
Factors of competitiveness of flash sales
Autoři:
Hartigová, Dominika ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu slevového portálu Pepa.cz v oblastech marketingu, řízení vztahů se zákazníky, personálního řízení, a také návrhy a opatření k zajištění prosperity podniku. V teoretické části jsou popsány a vymezeny základní definice zmíněných oblastí řízení. Část praktická se věnuje analýze jednotlivých oblastí řízení podniku, přičemž výsledkem analýzy jsou uvedeny návrhy a opatření, která povedou ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti.The goal of this bachelor thesis is to analyze the actual condition of a discounting portal Pepa.cz in the fields of marketing, customer relationship management, human resources and also some layout and measures to ensure the prosperity of the bussiness. In the theoretical part of this work the basic definitions are explored through description of the control areas. The practical part is devoted to the analysis of individual areas of management, where the results of the analysis are presented as proposals and measures, which lead to increase the competitiveness.
Klíčová slova:
Konkurenceschopnost; marketing; MSP; obchodní model podniku; řízení lidských zdrojů; řízení vztahů se zákazníky; business model; Competitiveness; customer relationship management; human resource management; marketing; SME
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70029