Název:
Podnikatelský plán e-shopu s kosmetikou
Překlad názvu:
The Business Plan of an E-shop with Cosmetics
Autoři:
Laš, Patrik ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Oberreiter, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro potřeby nově vznikajícího e-shopu s kosmetikou. Plán by měl sloužit jako základní dokument, který by měl zakladatelům pomoci dosáhnout kýženého cíle, kterým je dosahování zisku v dlouhodobém horizontu. Práce je sestavena ze dvou základních části, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá sběrem informací o podnikatelském plánu, jaká je jeho struktura, popřípadě jak analyzovat trh nebo konkurenci. Praktická část se zaměřuje na samotné vytvoření podnikatelského plánu obsahující analýzu konkurence, trhu nebo návrh marketingové strategie.The bachelor thesis is about elaborating business plan for the needs of newly created e-shop with cosmetics. The plan should play the role of a basic document that will help founders to achieve the desired goal of generating profits in the long run. The thesis is divided into two basic parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with collecting information about business plan such as what it should look like, or how to analyze the market or competitors. The practical part focuses on the creation of a real business plan containing competition and market analysis or a marketing strategy
Klíčová slova:
e-shop; kosmetika; podnikatelský plán; podnikatelský záměr; business plan; cosmetics; e-shop
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70262