Název: Marketing strategy for internet startup Vegetaria
Překlad názvu: Marketing strategy for an eLearning platform
Autoři: Protchenko, Angelina ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Internet marketing; marketing mix; marketing strategy; pay-per-click; search engine optimization; social media marketing; Vegetaria; vegetarian recipes; website; Internet marketing; marketing mix; marketing strategy; pay-per-click; search engine optimization; social media marketing; Vegetaria; vegetarian recipes; website

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70425

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359056


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet