Název: Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Překlad názvu: Marketing and communication strategy of the hockey club HC Sparta Prague
Autoři: Babincová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Liška, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: HC Sparta Praha; Hokej; Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Marketingový výzkum; Sportovní marketing; HC Sparta Prague; Hockey; Marketing communication; Marketing research; Marketing strategy; Sport marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68634

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358772


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet