Název: Marketingová komunikace firem prostřednictvím firemních periodik na příkladu časopisu ČiliChili.
Překlad názvu: Marketing communication of companies wia corporate periodicals on example of the Čilichili magazine
Autoři: Škardová, Lucie ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C časopisy; firemní periodika; kvantitativní obsahová analýza; Marketingová komunikace; public relations; zákaznické časopisy; časopis ČiliChili; B2C magazines; content analysis; corporate magazines; customer magazines; Marketing communication; public relations; ČiliChili magazine

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86637

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357957


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet