Název: Strategická komunikace firem na Instagramu
Překlad názvu: Strategic brand communication on Instagram
Autoři: Marková, Kateřina ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní identita; fotografie; influenceři; Instagram; nová média; sociální sítě; strategická komunikace; vizuální komunikace; brand identity; influencers; Instagram; new media; photography; social media; strategic communications; visual communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86666

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357946


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet