Název: Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016
Překlad názvu: The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016
Autoři: Samšuková, Jana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inzerce; komercionalizace; komerční média; noviny; obsahová analýza; reklama; trendy; vlastnictví médií; Česká republika; Advertisement; commercial media; commercialization; content analysis; Czech Republic; media ownership; newspaper; trends

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86614

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet