Název: Vliv copywritingu na efektivitu e-mailových newsletterů
Překlad názvu: The Influence of Copywriting on E-mail Newsletters Effectiveness
Autoři: Malecha, Matěj ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: copywriting; e-mail marketing; komunikace; kreativita; newslettery; persvaze; rétorika; communication; copywriting; creativity; e-mail marketing; newsletters; persuasion; rhetoric

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86215

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357495


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet