Název: Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Překlad názvu: The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand
Autoři: Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; design; efekt nedostatku; Inditex; logistika; marketingová komunikace; obchodní model; obchody; oděvy; rychlost; Rychlá móda; trendy; vizuální merchandising; Zara; analysis; business model; design; Fast fashion; garments; Inditex; logistics; marketing communication; retail units; scarcity effect; speed; trends; visual merchandising; Zara

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86144

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357426


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet