Název: Postoje učitelů ZŠ k legislativním změnám ve vzdělávání žáků se SVP
Překlad názvu: Attitudes of primary school teachers to legislative changes in the education of pupils with special educational needs
Autoři: Kligerová, Lucie ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informovanost; inkluzivní vzdělávání; inkluzivní výuka; obavy; postoje; přínos; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; attitudes; benefits; concerns; inclusive education; information; pupil with special educational needs; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/85121

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-356166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-03, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet