Original title: Marketingový a finanční plán bowlingového centra RADAVA SC
Translated title: Marketing Plan of RADAVA SC Bowling Centre
Authors: Kotáb, Jiří ; Šíma, Jan (advisor) ; Malecha, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: Shrnutí: Cílem práce Je vytvoření marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC v Praze. Práce je rozdělena na tři základní části. V teoretické části jsou popsány metody, způsoby a teoretická východiska, které jsem při tvorbě marketingového plánu použil nebo z nichž jsem čerpal. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy, které byly prakticky využity. Obsahem syntetické části diplomové práce je návrh marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC Shrnutí v anglickém jazyce: The aim of the study is creation of Marketing Pian of RADAVA SC bowling centre in Prague. The study is divided into three parts. Theories and ways which I used in the process of creation of marketing pian are described in the theoretical part. The analytical part is focused on specific analyses which were utilized practically. The concept of marketing pian of RADAVA SC bowling centre is content ofthe syntetical part ofthe study. Klíčová slova: Bowling, RADAVA SC, marketingové strategie, marketingový plán - 5 -

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/967

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354508


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-20, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share