Název: Analýza klasifikace řečových aktů a konverzačních implikatur zdvořilosti na příkladu kosmetické reklamy
Překlad názvu: Analysis of classifications of the speech acts and conversational implicatures politeness on the example of cosmetic advertising
Autoři: Theimerová, Stanislava ; Ivan, Michal (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: klasifikace ilokučních aktů; konverzační maximy; kosmetická reklama; maxima zdvořilosti; reklama; slogany; teorie řečových aktů; titulky; typy zdvořilosti; conversational maxims; cosmetic advertising; courtesy types of advertising; headlines; maxim politeness; slogans; speech act theory; the classification of illocutionary acts

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354004


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet